Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Rafpuh Yui. Welcome to Blog. I had write some story here . Sorry if you don't like it


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

No Harsh words allowed here.
Thanks visit this blog.


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Cinta Yang Unik -Part 4


Lelaki yang sedang bermain laptop tadi berdiri dan membetulkan kot nya . Sempat lagi dia melemparkan senyuman kepada Iris . Iris menjeling geram . "Hai , Cik Iris Firyal Salsabila . I'm Ashraf Rayyan . Nice to meet you "


   Mata Iris bagaikan mahu terjojol keluar . Dia memandang Ashraf dari atas ke bawah dan dari bawah ke atas . Dia tak percaya . Semua ini mimpi mungkin . Dia mencubit pipinya sekuat hati . Ouchhh , sakitnyaa aku cubit . Pipinya sudah kemerahan akibat dicubit diri sendiri . Waaaaaa , dia tak percaya . Tak mungkin ni 'Si tongkeng ayam' itu . Kenapa handsome sangat bila dah besar ni ek ?


   "Well , ikan bilis . Tak percaya ke ni aku ? Makin handsome kan aku ni?" Ashraf tersengih-sengih .


   Mamat ni memang suka sengih-sengih  eah bila dah besar ni . Tapi betul lah . Mamat tu dah handsome sekarang . Tergugat aku macam ni . Eh ? Apa aku merepek ni ? Aduh , susahlah macam ni . Takkan aku nak kerja dengan dia . Kalau asyik gaduh macam mana . Nanti aku dah tak comel bila gaduh-gaduh nanti . Sempat pulak Iris 'masuk lif tekan sendiri' . hehehe .............


    "Errr , kau ke tu tongkeng ayam ? Alahai , rindunya kat tongkeng ayam ni . Kau buat apa kat sini ?"Iris menekup mulut . Tak sangka dia dah ucapkan kata rindu . Alah , mesti mamat ni perahsantan lagi nanti . Menyampah betul aku . Haishhhhh ...


   Ashraf terkedu . Betul ke gadis ni rindu aku . Tanpa sedar , Ashraf telah mengukir senyuman nipis di bibir nya . "Well , aku bos dekat sini . So you are accepted here . Well , you will be my PA . Do you have any problem with that ?" Ucap Ashraf selamba .


   Eh . Ada nada berlagak dekat situ . Nanti kau tongkeng ayam . Nak sangat aku jadi PA kau kan . Alah , sementara je kerja ni . Apa salahnya aku cari pasal dulu dengan tongkeng ayam ni . Nanti , aku urus kau baik punya . Hahahaha ..... Iris sudah merencanakan sesuatu . Pasti harinya bermula dengan indah pada setiap hari .


   "Well , Encik Ashraf Rayyan . Bila saya akan mula bekerja ?"


   Ashraf tersenyum . Habislah kau Iris . Lepas ini , aku akan buli kau cukup-cukup . Tak puas rasanya zaman sekolah dulu buli kau . "Okay . Esok awak boleh mula bekerja . Saya harap kita boleh bekerjasama , okey ?" Ashraf mengukir snyuman khas untuk Iris . Iris terpana .



_bersambung_